Hi ha molt on triar i cada vegada un poc més. Dissenys, materials, acabats, teixits, etc. Totes estes variables contribueixen en la infinitat de possibilitats que tenim per triar qualsevol tipus de producte, i el sector del moble no es queda darrere.

Quantes més opcions tenim més difícil resulta elegir. En el sistema de compra actual es diferència clarament la venda clàssica o venda física de la venda online.

Al primer cas una atenció al client cara a cara, professional i on l’experiència del venedor és de una gran ajuda per prendre decisions. La principal misió del venedor és donar solució al que necesita el client. En canvi en la venda online les valoracions del propis consumidors i els comentaris i ressenyes serveixen d’ajuda per la elecció final.

La novetat apareix en este nou model de venda que es planteja en la situació actual, la venda híbrida, una venda entre la venda física i la venda online i on les empreses hem tingut que trepitjar l’accelerador per estar digitalitzades i per tal de facilitar este nou tipus de venda.

Diuen els experts que el futur està en este tipus de venda, caldrà deixar passar el temps i mentres tant seguirem tenint molt on triar.

Vos deixe l’enllaç de Sergi Ramo un expert en la materia.

Mobles Ciurana.

Facebook.

Instagram.

Linkedin.

Molt on triar.   Molt on triar. Molt on triar.