Cada dia que passa, la digitalització es fa més necessària i cal fer-la i mantenir-la. M’atreviria a dir que serà en molt poc temps imprescindible. Era qüestió de temps i la situació actual pel COVID19 ha estat la que ha accelerat les coses. Per una digitalització amb vent a favor, diria, a l’abordatge.
Important per poder mostrar l’informació de forma rápida a la clientela, per poder retocar acavats del catàlegs, per poder enviar mostres, per poder trancar una venda, per fer vendes on-line asesorades i tindre més informació si cap, sense la necesitat de tindre el catàleg físic.
Es cert que com el contacte i el cara a cara no hi ha, pero cal poder oferir totes les opcions i estar ben preparat i més en situaciones exigides.
Pas a la digitalització amb el vent a favor, pas al venedor híbrid.
Cada día que pasa, la digitalización se hace más necesaria y hay que hacerla y mantenerla. Me atrevería a decir que será en muy poco tiempo imprescindible. Era cuestión de tiempo y la situación actual por el COVID19 ha estado la que ha acelerado las cosas. Por una digitalización con viento a favor, diría, al abordaje.
Importando para poder mostrar la información de forma rápida a la clientela, para poder retocar acavats del catálogos, para poder enviar muestras, para poder trancar una venta, para hacer ventas on-line asesorades y tener más información si cabe, sin la necesitat de tener el catálogo físico.
Se cierto que como el contacto y el frente a frente no hay, pero hay que poder ofrecer todas las opciones y estar muy preparado y más en situaciones exigidas.
Paso a la digitalización con el viento a favor, al vendedor híbrido.